Tarka schrieb:@ Bär Bist woi net oft im Woid? Des Laba is ollawei a so....des sam ma de liabsten....Loamsiada, de oiwei am PC sitz´n und koa ahnung vo da Weid ham.....Wos host gsogt ?
a Loamsiada bin i no garnininet gwen und olle Dog bin i im Huiz draussat. Wann i beim Hofdial ausse geh bin i in zwoa Minutn miedn drin im Hoiz.
![[Bild: imgp90881yg9.jpg]](http://img504.imageshack.us/img504/9594/imgp90881yg9.jpg)
Aus welcher Ecke kommst du denn?
![[-]](https://forum.juergens-workshops.de/images/collapse.png)