06.03.2004, 01:28
Hallo Jürgen 
Vom Allerfeinsten würde ich sagen.
Gruß und schönes Wochenende
Hulot
Zitat:[...] aber vom Feinsten... [...]Aber absolut! :shock:
Vom Allerfeinsten würde ich sagen.
Gruß und schönes Wochenende
Hulot
![[-]](https://forum.juergens-workshops.de/images/collapse.png)